tisdag 20 mars 2012

Kväll på Djursholm

Efter en hektisk eftermiddag styrde jag ned till Djursholms torg och vem hittade jag där om inte Malin väl omhändertagen på Salong lois P. Efter en snabbtitt i skvallertabloiderna hade jag en trevlig konversation med Kenan som snabbt konstaterade att mitt hår var för kort för att klippas. Malin var verkligen nöjd inför morgondagens kundevent på World Trade center, och jag måste hålla med. Se och bedöm själva. Roligt att salongen rullar på och Kenan berättar att han också flitigt får kunder från Villa Pauli samt att flera gamla stamkunder från Ekerö faktiskt gör den inte så skorta resan ut till Djursholm. Ett bra betyg tycker jag! Väl hemma mingel på två i köket, lite bloggande och slänger en blick in i gästrummet på de nya lingardinerna, en riktig Hälsingeprodukt från åkrarna nedan de blånande bergen. Det är så jag nästan kan höra Hårgalåten i bakgrunden, snacka om integration! Nu tog Top Model slut, nästa anhalt Lyckan i LA? Eller drar jag mig till den andra TV:n och träffar GW?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar