söndag 20 mars 2011

Sunday bloody sunday

 Via U2 ekar nu texten i mitt huvud då söndagen passerat revy efter en tuff arbetsvecka om än den varit partiell med den tidigare delen förlagd såsom rehabilitering och nyorientering. Spännande tid nu, känner mig rastlös, fantiserar om fotosessioner ute i björnmarkerna. Funderar över vilka björnar jag kommer att återse från tidigare år och naturligtvis nya individer som antagligen kommer att lägga mina gömslen till sitt habitat. Känner att jag vill mer i år, rent fotografiskt men också i stort då jag känner en enorm skaparlust. Bloggen blir en del sen har jag i sinnet att fortsätta sammanställningen av egna anteckningar från gömslet  och de noteringar besökare gjort under åren, ett digert gästboksmaterial .

Vad det skall bli? Har redan påbörjat ett arbete omfattande en litterär sammanfattning om arbetet med mina björnar i Edsbyn. Arbetsnamnet relaterat med 2 bröder från Nacka som såg sin första björn tillsammans med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar